
Herregud, jag har världens bäst tips någonsin. Du ska aldrig mer lukta pyton, ok??? Som ni vet är jag rätt så fysisk aktiv i och med att jag styrketränar fem gånger i veckan. Fyra om jag är på ett dåligt mood. Anywho, nedan ser ni min rutin som jag nu testad i ett halvt år. Och låt mig säga så här. Det är så ÄRTANS skönt att köra ett hårt träningspass i gymmet utan att stinka. Fortsätt läs.


1. Skrubba armhålan. Ta en exfolierande handske, en hamam-skrubbvante (”kese”) och skrubba. Bort med all död hud.
2. Peela. Jag använder Ida Wargs peeling.
3. BÖRJA VAXA OCH SLUTA LIPA. Släng din rakhyvel. Sockervax gör att håret växer tillbaka mjukare och bakterier får mindre att fästa på. Detta gör susen.
4. Glycolic Acid är din nya deo. Jag skojar ej. Dutta lite Glycolic Acid från The Ordinary under armhålan med hjälp av en sminkpad (Obs! Använd MAX 2 gånger i veckan). Glykolsyran sänker kroppens pH-värde och dödar bakterierna som orsakar lukt. Du kommer aldrig mer lukta pyton, och dessutom minska dina mörka fläckar under armhålan. Pinky promise.
5. Saltdeo, ibland, om du vill. Inte ett måste, men jag gillar att köra saltdeo ibland för känslan av extra fräschör. Men honestly Glycolic Acid räcker långt!
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Kom å vaxa min rygg är feg
💃🏻 KOMMER!
😍😍 älskar sånnahär blogginlägg!