Min lilla syrra och Dani åker ner nu på lördag till Örnviken i Söderköping. Jag stannar hemma. Lite surt men jag har dessvärre andra saker att ta tag i. Det finns olika typer av [...]
Hallihallå damer, sorry för den ojämna frekvensen men gumman har varit helt å hållet betuttad av vildmarken och bara levt i nuet de senaste dagarna. Jag skulle ljuga om jag sa att jag tagit [...]
«Öh, Bint Dahabi det tjänar absolut ingenting till att önska att det vore annorlunda» - jo det gör det visst säger jag! Jag dagdrömmer heeeela tiden, varje dag och det hjälper mig helt ärligt [...]
Som ni säkert vet så är det super viktigt med återhämtning än att bara maxa på gymmet alla dagar i veckan. Det kan ha en negativ effekt på kroppen och i värsta fall kan [...]
Tips tips tips! Detta ligger i Tyskland (Hamburg, Hannover, Berlin, Leipzig, Dresden mm). Så om ni har vägarna förbi Tyskland eller ifall ni bara vill pröva något nytt och helt amazing så har ni [...]
Det är exakt det här som jag älskar med naturen. Livet i naturen är så okomplicerat och härligt, nästan. Sätter verkligen pris på stillsamma enskilda möten med naturen. Eller, det är kanske inte helt [...]
BARA JAG OCH NATUREN Jag har varit på lite av en själsresa på sistone. Bara jag och världen ensam, och plugg. Men det känns bra. Det är inte så dumt att vara lite ensam [...]