Denna månad har jag tre större inlämningsuppgifter som ska in, en som ska in nu på fredag och en annan som ska in i slutet av månaden. Kämpar jag för fullt? Ja, jag tror det, jag försöker i vart fall. Är det svårt? Ja. Känner jag mig ibland vimsig och slut på idéer? Ja.

Haha ok damer, nog om mina studier. Känns så emotionellt dränerande att prata om plugg ibland. Vad gör ni idag? Snälla säg något annat än plugg :’)

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Anonym 12 januari 2023 16:51 at 16:51 - Svara

    Slipar och justerar på mitt CV och personliga brev inför jobbsökande😂 inte så roligt det häller.

    • Bint Dahabi 12 januari 2023 22:15 at 22:15 - Svara

      lol ja det låter sjukt tråkigt men önskar dig ALL LYCKA TILL i alla fall <3