Denna månad har jag tre större inlämningsuppgifter som ska in, en som ska in nu på fredag och en annan som ska in i slutet av månaden. Kämpar jag för fullt? Ja, jag tror det, jag försöker i vart fall. Är det svårt? Ja. Känner jag mig ibland vimsig och slut på idéer? Ja.
Haha ok damer, nog om mina studier. Känns så emotionellt dränerande att prata om plugg ibland. Vad gör ni idag? Snälla säg något annat än plugg :’)





Slipar och justerar på mitt CV och personliga brev inför jobbsökande😂 inte så roligt det häller.
lol ja det låter sjukt tråkigt men önskar dig ALL LYCKA TILL i alla fall <3