anonslänkar
Yes, I know, jag sa en gång att jag inte är den typen som följer trender i olika former (tycker fortfarande dock att jag inte gör det) men just denna rakhyvel «Hey Estrid» har omringat mig vart än jag surfar på nätet. Vilket varit smått irriterande men samtidigt har jag eftersökt en bra och omsorgsfull rakhyvel. Testade den igår och jag är nöjd med den och deras dusch- och rakgel (köpte den som är parfymerad och jag är kär i lukten). Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte köpte med deras hudkräm men äsch, jag har redan denna som doftar fräscht och mjukt. Jag ser hurusom fram emot att fortsätta min resa med Estrid – därav köpte jag ett abonnemang (hur coolt???) där jag var tredje månad får hem 4 rakblad. Det går givetvis att ändra leveransdatumet – mer om det kan ni läsa här.
Och nu när sommaren är här har jag lättare för att känna hetta i ansiktet. Därför älskar jag att skrubba ansiktet med LANCÔMEs rengöringsmjölk med iskallt vatten som rensar bort både smink och orenligheter från ansiktet. Älskar doften – jag dras till dofter från rosor/blommor och typ de dofter som finns i solkräm, vad det nu innehåller. Feminina och lugnare dofter. Hursomhelst. Om ni ej prövat «the rich cream» så har ni något å skriva in i er önskelista. Är så nöjd med den och den glansen/glowet som ansiktet får av krämen, wow.







Varifrån köpte du halsbandet?❤️
https://instagram.com/loussrajewels?igshid=MzRlODBiNWFlZA==