Juni väcker mig vid klockan 07:30 som vanligt och idag var även Snöflinga sugen på å värma stämbanden så det blev en väldans kvittrande här hemma på morgonkvisten, haha så härligt ändå. Det är så skönt att komma tillbaka till rutiner och vakna tidigt på morgonen sittandes på sängen och läsa en bok i 30 minuter tills det att magen börjar att kurra för frukost.
Idag vid klockan 12 tänkte jag åka in till biblioteket för att lämna en bok som är en dag försenad.. inte likt mig men dessvärre hade jag ingen lust att lämna fåglisarna och åka kommunalt i gårdagens snöiga gråa väder. Så det får bli idag ställen nu när solen skiner och himlen står klarblå. Tänkte även passa på å köpa lite snacks till fåglarna då godisskafferiet står tomt.




Hur mår ni idag?