annonslänkar

Jag har tidigare nämnt att jag börjat prenumerera hos Estrid och det känns seriöst så skönt eftersom då slipper jag tänka på att köpa rakblad när de väl tar slut. Ja, ja, jag vet, det är ingen biggie egentligen men jag tycker att rakhyvlar är så dyra. Och vissa gör ont. Det här är ingen marknadsföring men jag tycker om Estrids rakhyvlar. De kommer hem direkt i brevlådan när jag behöver de och jag älskar hemleverans. Var tredje månad får jag hem fyra rakblad som ser ut så här (se bild). Det går även att uppdatera sin leverans och köpa in annat. Jag rekommenderar deras dusch- och rakgel (parfymerad), den doftar så gott och lukten fylls i hela badrummet!

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar