Tittar in och säger hallihallå! Min morgon har varit strålande. Det är isande kallt, krispig luft, massor av snö och vackra färger, och jag är uppe med fåglarna. Det är en riktigt bra dag för en promenad, speciellt när det bjuds på en klarblå himmel och solen som gör sig sedd. Perfecto. Ibland slår det mig när jag promenerar på dessa stigar att jag faktiskt har det så mycket bättre än många andra – det här säger jag av tacksamhet och inte för att skryta, alhamdulillah muschos..

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar