«Det är något med att försvinna in i fantasin en stund. Låta själen vara där för att sedan komma tillbaka till verkligheten med nya idéer.»



Ah ladies. Det finns så mycket jag drömmer om, men jag hoppas på att kunna bli bättre på att sätta saker i verk än att bara drömma mig bort. Visst är det fint att drömma om framtiden (själv är jag en äkta drömmare non-stop) men på senare dar har jag känt «Bint Dahabi vem är det du väntar på egentligen? Kör bara?!» så nu siktar jag mot förändringar. Förändringar som främst kommer att synas här på bloggen då jag inte funderar på att öppna upp min instagram. Det känns bättre så här. Oss tillsammans i bloggen. Det är här jag vill växa, därför kommer jag att satsa på bloggandet. Min egna hemsida.. mitt egna lilla forum för mig själv och er, mina girlies. Vad önskar ni själva att se mer av?
«Det finns så mycket jag drömmer om, men jag hoppas på att kunna bli bättre på att sätta saker i verk än att bara drömma mig bort.» – literally me!!! jeg er en dreamer, jeg også. men jeg vil planlegge mindre og komme i gang mer, og ha tawakkul. <33
når det gjelder hva jeg ønsker å se mer av, så er det egentlig hva enn du selv ønsker å legge ut. i love it all. men kanskje «day in my life» type of post? idk.
Åhh nei men, hvor utrolig koselig er ikke dette? 🦋🦋
veldig!
Jag önskar av mig själv att jag slutar vara så naiv ibland, försöker se de bästa hos en gång nära vänner, men blir sårad gång på gång. De dags för mig att fokusera på mitt välmående de kan låta lite dystert men ett välbehövligt steg att ta.
Gör det! Och sen gör du det igen och igen och igen tills du mår bra. Det är värt det, jag lovar. 🩷 (ta emot min virtuella kram..).