annonslänkar




God morgon! Eller… morgon och morgon. Det kanske inte riktigt räknas längre. Jag tog en liiite för lång sovmorgon idag haha. Men bara lite. Har suttit framför skrivbordet i två timmar och skrivit på ett arbete. Mina fingrar blir alltid iskalla under den här årstiden… så kalla att de ibland blir lite lila, så jag sitter här med levande ljus tända som någon liten skogsvarelse. Och btw, en random fun fact om mig: jag ogillar artificiellt ljus. Typ genuint. Är nästan allergisk mot det haha. Jag gillar inte starka lampor hemma överhuvudtaget. Alla mina väninnor som varit hemma hos mig brukar alltid säga att vi har det så mörkt på kvällarna. Men jag älskar bara dagsljus och levande ljus. Det känns… mjukare? Mysigare? Mindre stressigt för själen typ. Så nu vet ni det lol. Jag kanske bara är en liten älva i grunden. Eller är någon annan också så här? Är jag ens normal? Aja.
Jag tror att det ska börja snöa snart, det är väll dax tycker jag. Jag älskar snön. Jag älskar när det är helt vitt ute, när allt blir begravt under den kristall vita snön. Asså hur mys! Brukar bokstavligen sitta ute i en timme ovanpå en sittlapp och bara stirra ut över alla träd och människor som passerar förbi med sin kälke. Allt ser så lugnt och skönt utan stress och utan några förväntningar. Bara jag och den friska luften…
Hörni glöm icke min rabattkod «BINTD20» hos Aminah Eleonora som ger er 20% i kassan (hela november månad). Och såklart beställde jag denna och hängde upp som en tavla.
du er normal! heheheh. jeg har begynt å like the vibe av å tenne lys i det siste. ps: føttene mine blir også kalde denne tiden + hendene mine. they’re the first ones to be affected lollll.
hilsen L lollll
<3 lojale deg!