«det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det blir väll bra ändå..?»





I allmänhet känns det som att allt fler kvinnor sätter diagnoser på sig själva för att undvika erkännandet av sitt klumpiga jag och sitt dåliga beteende. «…fast jag är ju bara så här för att jag har adhd så liiiiite empati och överseende från din sida skulle uppskattas». Är det lite synd om kvinnor som beter sig illa eller är det aldrig synd om de? Jag är i vart fall trött på kvinnor som beter sig som offer i olika sociala sammanhang när de har blivit påkomna med fingrarna i kakburken. Skärp er för helvete. Men nej, jag är inte förvånad haha.
God morgon ladies! Det känns så sjukt att bloggen växer, iiiiih! Min läsarstatistik är högre än någonsin och jag blir så nyfiken på vad som lockar er hit och vad som får er att komma tillbaka trots att bloggvärlden bokstavligen dött ut sens långt tillbaka. Do you actually like my writings? 😀 … så här är det: jag har nämligen såååå många visioner med bloggen, det finns så mycket jag vill göra, men det är svårt att komma igång på egen hand.. ja jag vet att det är lite knäppt att säga när jag egentligen föredrar eget arbete alla dagar i veckan framför grupparbeten. Känslan av att kunna ha fria händer och kontrollen i att göra det JAG tycker om är befriande och mindre krävande och stressfylld. Jag väljer alltid att arbeta själv på projekt även om jag inte alltid vet exakt hur jag vill ha det. Jag byter plats på saker. Ändrar färg. Går in med nya teman. Pröva på olika typsnitt tills ögonen blir blodsprängda. River mig i håret (nä skämt å sido lol) men ni förstår. Fast denna gång behöver jag ha någon vid min sida (med jämna mellanrum) som dirigerar mig i rätt riktning och som jag kan bolla idéer med. Jag behöver en större morot än min egna, och det är nu! Så snälla hör av dig till mig via min kontaktsida om du är kreativ och är någorlunda bra på sociala medier mm.
En annan sak som jag gått runt och tänkt på nu när min läsarstatistik blomstrar är min målgrupp. This area is extremely exclusive for ladies only. Alltså gummor jag tror nog inte att jag kan vara tydligare?? Det här står under VARJE inlägg, på min Instagram bio SAMT i «om mig» rutan. Så ifall det finns någon eller några smygande drängar här inne så befaller jag dig att klicka dig bort från min hemsida omgående! Män är inte välkomna hit och jag kommer inte förlåta de som trots denna tydlighet fortfarande smyger sig in och läser min blogg. Finn ett annat intresse. Världen väntar på dig med öppna armar till skillnad från mig. So. Leave. Me. Now.
Nog om tydligheter och bekännelser, nu skall gumman byta plagg från pyjamas till träningskläder och tralla ner till gymmet med raska steg. Har ingen tid att förlora, jag har så mycket på min «göra-lista» idag, tjingeling!
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Hej fina syster 😉 personligen gillar jag när du tipsar om olika saker och lägger upp anonnslänkar 🙂 tycker också om när du skriver dina egna reflektioner om allt som försegår i ditt huvud hahah!!
heeeej 🥰🎀 kul att du hittat hit och gillar det du ser, TACK!
Blev så glad av det sista stycket ! Älskar att din personlighet visar sig fram genom dina texter♥️ sen älskar jag hur ärlig du är i din texter, du är verkligen rå and i love it💋
meh thenk YOU! 😘 vilken fin komplimang – ha en fin dag! 🧚🏻♀️
Älskade och fina Wisal habibti, så kul att din blogg växer. Hejar på dig all the way from Egypt. Keep being you! Massor med kärlek
🤍🥹🤍 smälter i tårar… ..