Jag har en hatkärlek för gymmet. Såhär, först stoppar jag in ögonplopparna i öronen och sedan kopplar jag ifrån helt och förvandlas till en maskin. Ett reps i taget. Minut för minut tills det att jag inte orkar mer. Jag stannar upp ett par sekunder, vankar av och an (har svårt för å sitta still när pulsen ökar). Hittar tillbaka fokuset med blicken och fortsätter. Ett reps i taget. Minut för minut.
Veckans träning består av lite blandat och gott. Jag har äntligen börjat träna igen. Min frånvaro berodde på att mitt lokala gym varit under ett renoveringsbehov, därav har jag tyvärr varit stillastående under drygt en månad, usch.
Träningsschemat: Måndag: löpning i form av intervallträning. Tisdag: ben/stjärt. Onsdag: armar. Torsdag: axlar/rygg. Fredag: armar. Lördag: vila. Söndag: vila.
Vidrigt men fantastiskt. Så, vem hänger på?



Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.