«Bint Dahabi du kommer aldrig veta om du klarar något eller inte ifall du INTE prövar. Det är som vi svenskar brukar säga: det kanske går åt helvete eller så gör det inte det…»

Hallihallå ladies! Idag bloggar jag direkt via laptoppen, vilket är ganska ovanligt för mig då nittioåtta procent av allt som skrivs här inne görs via min mobiltelefon. Jag visste inte om jag skulle inaktivera eller ta bort mitt instagram konto helt och hållet, så jag inaktiverade den. Och ja, gumman kommer att hänga här på bloggen i vanlig ordning och jag ska verkligen försöka att vara så aktiv så möjligt här inne nu när jag inte finns på instagram. Haha helt ärligt kommer jag att sakna mig själv därinne i appen – jag är ganska cool ändå måste jag erkänna, synnerligt på mina instagram storys men jag har ju redan talat om för er hur mycket jag vill utveckla min blogg. Mitt största intresse ligger i att utveckla min hemsida och göra den fetare än min instagram profil. Konstigt nog vill jag satsa på bloggandet i en tid där bloggvärlden ses som något opoppis men ähh.. inte väll kan jag rå för att allt fler influensers fokuserar på att bygga status än genuin närvaro och trovärdighet. Det här kommer kanske låta lite klyschigt men ni får med GLÄDJE dela mina blogg till andra kvinnor och hjälpa mig att sprida den. Mitt mål är inte att bli känd, sånt skrämmer snarare mig i Guds namn, utan målet med bloggen är att nå ut till en kvinnlig målgrupp (muslimer såväl som icke muslimer) för att få de art reflektera lite kring vissa saker jag skriver. Detta är min lilla oas och jag tar gärna med er alla damer på en åktur, yeeehaw!

Syrran och Dani är i Örnviken och njuter av sjön, naturen, grillad wurst, kylan, mögelost och halal bubbel. Men jag ska inte klaga, dels för att jag inte gillar mögelost och för att jag själv unnat mig med mys framför tv:n med pizza i knät och gott sällskap av Bubba och hennes håriga kissemisse. Hur har er vecka varit?

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Z.L 1 december 2024 14:01 at 14:01 - Svara

    kommer sakna dig på insta 🙁

    • Bint Dahabi 1 december 2024 14:05 at 14:05 - Svara

      *snyft!!!! 😿 asså så fint av dig att säga det du känner, tack 💗 ska försöka vara lika aktiv här.