09:20

Jag är så förtjusande bra på att dagdrömma, om allt möjligt. Och jag älskar det.

Jag vill vara den där upptagna tjejen som har hela sin dag inplanerad, som är så produktiv och framgångsrik som möjligt. Jag vill gå upp tidigt, äta en proteinrik frukost, borsta tänderna, promenera till gymmet, plugga på ett kafé, jobba online hemifrån, träffa nya människor som jag inte har någon relation till, gå på utställningar, läsa böcker, lyssna på själs-rika poddar/föreläsningar, äta goda hemlagade rätter som jag sedan packar ner i min matlåda för att äta någon annan stans än i mitt köksbord. Och på kvällen återvänder jag hem för att njuta sista timmen av dagen av å vara själv, och när jag sedan går och lägger mig tänker jag «Wow Bint Dahabi, vilken härlig dag det var idag..»

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. smwt 29 augusti 2023 16:00 at 16:00 - Svara

    sån drömmig aspiration, me like!