
Jag är inget unikum när det kommer till att vara effektiv eller bli klar med saker och ting under en viss tidsram, men med hjälp av min kreatör Aminah Eleonora (numera väninna) så har jag blivit effektivare till att ”get the shit done”.
Sååååå vad tycks? Bloggen har fått en ny utstrålning. Nu känns det verkligen som en blogg med kvinnor som målgrupp. Vad tycker ni om det nya temat föresten? Hiss eller diss? Äh jag är i vart fall riktigt nöjd. Detta blir en god början på kanske något stort. Vem vet.
Om ni skrollar längst ner så kan ni prenumerera på mitt nyhetsbrev. Men glöm inte att bekräfta er e-postadress så kolla er skräppost.
Jag har märkt att vissa kvinnor kan blir obekväma när jag är lite för ärlig och öppen med nyanser. Förr lät jag det påverka mig mer än nödvändigt. Jag kunde radera vissa inlägg eller texter men idag har jag insett att det inte är mitt ansvar att människor blir ängsliga av att jag säger som det är. Jag orkar inte alltid bry mig, synnerligt ifall ett ”råd” når mig på ett fult vis med helt fel intentioner. Med intentionen av att få mig att se ut som en bov.
Jag är inte bara en muslimsk kvinna i samma fack som alla andra. Utan jag är mig själv och jag känner mycket. Och ibland ingenting. Om jag är glad så tjoar jag högt och öppnar armarna för allt runt omkring mig. Jag ler med hela mitt väsen och ibland känns det som att jag när som helst ska explodera av glädje. Samma sak gäller när jag är ledsen. Jag gråter, ibland i flera dagar likt en fors. Jag drar mig undan människor in till mitt snäckskal. Jag känner sorg med varenda cell och ryter ifrån när någon tycker att högkänsliga människor är ”för känsliga”. Sedan finns det de där ögonblicken när något dör inom mig. När en vänskap inte är värt att kriga för eller när en konversation känns helt meningslös. Då är känslorna inte värt längre och jag stänger av.
Häri kommer jag i vanlig ordning att bjussa på lite allt möjligt och ni är alltid välkomna med frågor och jag kommer med svar – men fråga inte om du inte kan hantera svaret gullet.

Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
🍧🍧 🩷🩷💅🏽💅🏽💅🏽
Love it
Men så fin vlogg tyckte den skildrade dig bra 😊
Finaste Wisal så fin blogg, älskar ta del av ditt djup! Är det du som sjunger asså jag smälter allahumma baarik. Önskar få be bakom dig en vacker dag in shaa Allaah. Puss danni
Nya temat är definitivt HISS!🌸🫧🎀💗
Da vibezzzz is affirmed 🩷💓🌺💗🎀
YAAAAAAZZZZ WE BEEN WAITING
Löv it 🩷🩷🩷
Aj aj aj PINK THEME. Barbie niqabi
Me Like♡
🩷💓🌸💗✨
Älskarrrrr
äntligen, pink aura på topp 💘