Jag vet inte vad det är med mig men jag har typ en ny grej going on in my head. Är typ sugen på att pröva på saker som jag aldrig gjort förut, typ gå på en tavelutställning i Hornstull, ta bort min sängram (eller vad det kallas) och sova enbart med madrass på golvet. And so I did… jag tog bort sängramen, bäddade min madrass och sängkläderna på golvet, vilket såg så mysigt och fint ut, men jag behöver nog en tjockare madrass för att inte få ont i ryggen…

Hiss eller diss?

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Anonym 18 december 2023 20:25 at 20:25 - Svara

    elsker!!