







Nu har jag lite bråttom till gymmet så jag hinner inte skriva något långt. Jag tänkte träna överkropp men framförallt fokus på mina spagetti armar haha. Jag är så glad över att jag kommit igång med träningen även om jag är lite missnöjd över att mitt lokala gym inte har några fönster i kvinnosidan. Men men.. man kan inte få allt i livet, eller hur?
Just det! Jag har lite svårt över att planera min träning inför Ramadan som är runt hörnet – asså hur fort har inte tiden gått! Hur gör ni med träningen när ni fastar? I vanliga fall brukar jag varje år ta en paus från gymmet under Ramadan men det här året vill jag se vad kroppen klarar av efter att jag brutit fastan. Skriv ner era bästa tips ifall ni har några.
