Tänka sig att jag, som förut brukade vakna vid 12:00/13:00 numera älskar tidiga mornar. I och med att jag har en känslig mage på morgonen så äter jag inte förens 1 timme efter att jag vaknat. Jag har slutat med smör och äter istället Arlas färskost på mina mackor och skorpor. Delvis för att färskost är gott, innehåller mer fett och sedan ville jag pröva på lite nytt i livet. En annan sak som jag prövat är PÄNDY godiset. Mina favoriter är denna och denna, dels för att jag ej testat så många fler men Sour Cola var inte ens sur så varför heter den så? Kändes mer som gummi i munnen. Aja.

Pss! Om ni någonsin testat något som jag tipsar om så får ni nämna det här, skulle vart så kul med era personliga recensioner!

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar