Inviger kvällen med lite onyttigheter. (Enise hoppa över det här blogginlägget tack). Tränade både biceps och triceps idag och magen per automatik. Det gick jätte bra och jag känner mig i form. Imorgon tänkte jag också trallar ner till gymmet och köra övningar med fokus på magen. Min lilla böna kommer också över imorgon och ska sova här veckan ut så jag ska försöka få med mig henne till gymmet.

Men på tal onyttigheterna ikväll.. Enise du läser väll inte? Schas på dig! Jag har köpt med mig hem mitt favorit glögg och lite Breton kex som jag fyllt på med marmelad (från vår egna skörd så den innehåller betydligt mindre socker), någon bosnisk korv och mandelsmör på tre separata kex – mums! Och låt mig påminna er om att alla bilder inte är likadana, haha. Jag vet att jag inte är ensam om att fota från hundra olika vinklar, men aja.. lite tokig får man ändå väll vara. Vad gör ni ikväll damer?

Alkoholfri glögg från Willys, kostar 28:90kr styck eller 19:90kr styck om du har tur (eller otur, beror lite på hur man ser på det men borsta tänderna noga innan läggdags).

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Nora- Hama 5 december 2024 21:42 at 21:42 - Svara

    Hahah ”bilder är ej likadana” Typ!!.. fina bilder ;). Du får en blir sugen på att ta sig till Willys för att köpa glögg bara för att fota.

    • Bint Dahabi 5 december 2024 22:05 at 22:05 - Svara

      hahahah ja du unga dam, det är värt å testa – glögg är så gott! Men det innehåller mycket socker så man får vara extra noga med tandhygienen den kvällen 😌🤞🏻

  2. Enise 9 december 2024 12:11 at 12:11 - Svara

    Hahaha jag orkar inte, busunge😂