annonslänkar

1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR

1. ANUA, Pore Control Cleansing Oil – är en oljerengöring som jag använder varje kväll i min kvällsrutin. Lukten är magisk och oljan lämnar huden ren och uppfriskande känsla. Nu har jag använt denna oljerengöring i en månad och jag är nöjd. Denna avlägsnar även pormaskar så jag brukar gnugga nosen ordentligt innan jag sköljer av med ljummet vatten. Fördelen med denna är att den är skonsam mot alla hud typer.

2. Dermalogica, Daily Milkfoliant – my babe, my babe and my babe! Haha varje gång jag skriver ett inlägg om hudvårdsprodukter så lyckas jag alltid omedvetet ta med denna förtrollande produkt för hundraelfte gången. Men kort och gott: det är ett pulver som man tillsätter med vatten och masserar i handen till ett mjukt lödder och det löddret rensar bort döda hudceller och förebygger ojämn pigmentering i ansiktet. Din hy blir som ny och sjukt len – jag rekommenderar den alla dagar!!!

3. Pyunkang Yul, Essence Toner – jag måste nog säga att detta koreanska märke fortsätter att förvåna mig… jag är jätte nöjd med denna toner. Jag känner inget kladd efter applicering eller dylikt. Tvärtom, tonern sjunker ner lätt och perfekt in i huden. Mi like her..

4. La Roche Posay, Cicaplast Balm B5+ – denna tjej har fått en ooootrolig hype på sociala medier, har ni sett det? Jag har ännu icke fått någon wowski deluxe WOW WOW känsla men den är bra! Det är en tjock lugnande och återfuktande balm, och denna tjej tillhör också min kvällsrutin. Jag brukar applicerar en generös mängd på hela ansiktet och försöka jämna ut så mycket det går – dock lämnar jag ett gott lager på hela ansiktet som gör att ansiktet fortfarande ser vitt ut. Lite svårt att förklara med kolla på TikTok på hur andra använder denna som en sovmask. Jag brukar sova med en handduk på min kudde.

Ordningen jag använder dessa: 1, 2, 3, 4

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar