
Ventilationsluckan är öppen!
Go fiesty! Ställ frågor. Ranta! Bikta er? Berätta något, idk? Och kom ihåg att ni alltid kan vara anonyma i min blogg så gå loss nu ladies.
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.

Ventilationsluckan är öppen!
Go fiesty! Ställ frågor. Ranta! Bikta er? Berätta något, idk? Och kom ihåg att ni alltid kan vara anonyma i min blogg så gå loss nu ladies.
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Hur ser du på att vara vän med icke muslimer/ icke praktiserande? Du har flera gånger lagt upp bilder på kvinnor som verkar ha europeisk bakgrund. (Menar inte familjen för dem kan du inte välja bort). Vad har nu för gemensamt för att kunna ha en vänskap? Kan det finnas stunder du blir rädd att du prövas i din deen? En genuin fråga bara
Buuuu jag är i en period där jag inte orkar träna eller göra något alls typ😖
Dela med dig av något du är stolt över dig att ha klarat/överkommit/eller gjort denna sommar?
Kan du rekommendera produkter för håret som du tycker om?
Visst har du ätit kanin tidigare? (Jag kanske minns fel), men har du någonsin ätit en fågel dock 👀? (Förutom kyckling eller kalkon.)
Och om du bara kunde välja mellan följande husdjur, vilken alt skulle du ta?
1- Hamster
2- fiskar
3 – katt
Haha my love! 😘 jag är en allätare så ja jag har givetvis ätit fågel. Inte bara EN, utan flera. Duvor är goda, you should try it. Och SÅKLART väljer jag katt, hallååååå? Vi var kattuppfödare förut så vi är en crazy-cat-family. Schhhh.
Ber du med naglar? 🙂
Vet inte om du sagt det förut men vad är ditt dröm yrke? Och hur ser du på att plugga på plats i universitet?