


Juni älskar att bada när solen tittar fram and her fluffiness is so lovley. Önskar bara att hon var tam så att jag kunde mysa med henne så som jag såg en turkisk kvinna göra på instagram med sin undulat. Det skulle vara så trevligt med en sådan relation men Juni verkar trivas rätt så bra i ett distansförhållande och så får det bli, än så länge. Fast å andra sidan, Juni är ju en kanariefågel och inte en undulat, vilket förklarar varför hon ännu fortfarande inte är tam. Jag funderar dock på att göra något busigt nu när sommaren tittar fram – jag vill skaffa henne en lillasyster som jag kan göra tam. Så som jag har förstått det så ska man skaffa en ung kanariefågel för att enklare få den tam. På så sätt kanske Juni får lite inspiration i vad en trevlig relation innebär – gos!
Förresten ladies, har ni några djur?