Nej, fy ärtans! I morse gjorde jag något dumt. Jag ville testa något nytt och tog zink på ett annorlunda vis än hur jag vanligtvis brukar ta den. Jag tog den på tom mage. Nej asså fyyyy! Jag har mått pyton – asså jag har mått så illa att jag har spytt. Ursäkta detaljerna men jag måste varna mina girlies från att göra samma misstag.

Nu har jag i vart fall svept in mig i min morgonrock och dragit på mig ett par varma ullstrumpor. Det blir trots allt ingen träning för mig idag eftersom jag mår fortfarande lite illa OCH kroppen har tagit rejäl med stryk så jag måste återhämta mig. Och jag som vaknade vid sju i morse och var taggad på att köra ett hårt träningspass då jag hade tenta hela dagen igår... snacka om att det här var en stor onödig tabbe. Ughhh, never again.

Obs: ta zink på morgonen i samband med frukost – ta alltså ALDRIG zink på tom mage då det kan orsaka magbesvär och illamående!

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar