Jag hade nog börjat skriva en bok. Jag har sedan barnsben varit den som drömmer sig bort och är ”i en annan värld”. Jag har alltid lekt med idén av att skriva ner berättelserna som har hållit mig sällskap när jag kände mig ensam. Dock har jag kämpat med ångest och har alltid haft det som en moln över mina drömmar. Därför så tror jag nog att det kommer ta tid innan jag sätter mig ner och skriver. Det roliga är att jag har levt i den här världen och skrivit om den här historien i mitt huvud i snart 6 år. De här karaktärerna känner jag nog bättre än mina närmaste vänner lmao. InshaaAllah en dag kommer jag skriva.
Jag hade nog börjat skriva en bok. Jag har sedan barnsben varit den som drömmer sig bort och är ”i en annan värld”. Jag har alltid lekt med idén av att skriva ner berättelserna som har hållit mig sällskap när jag kände mig ensam. Dock har jag kämpat med ångest och har alltid haft det som en moln över mina drömmar. Därför så tror jag nog att det kommer ta tid innan jag sätter mig ner och skriver. Det roliga är att jag har levt i den här världen och skrivit om den här historien i mitt huvud i snart 6 år. De här karaktärerna känner jag nog bättre än mina närmaste vänner lmao. InshaaAllah en dag kommer jag skriva.
Avsluta en och annan relation om jag visste att det inte skulle sluta med kaos
skriva en bok eller två. <3
Jag skulle flyttat utomlands för att studera arabiska och islam 🙂
min utbildning lätt 😩 känner mig helt misslyckad!
Jag skulle våga ta mer plats. Vara mig själv.
Jag skulle vilja starta ett eget företag. Ett företag som har en koppling till Islam, vad som helst 🌸
dragit mig tillbaka från den dagliga rushen, skaffat mig en bondgård o levt varje dag oproblematiskt fridfullt med naturen 🥲
BÖRJA GYMMA…. shm