Nu är det inte många dagar kvar på min semester. Känns ju lite tråkigt men what to do. Fast jag har ju faktiskt saknat att fortsätta med mina grejer efter en lång Ramadan och en så lång semester. Allt har bara gått så fort. Och det har skett så mycket på så kort tid, jag påbörjade läsa ett par bra böcker på både norska och svenska som jag ännu inte läst klart dock. Jag började styrketräna och började väldigt hårt. Så hårt att min kropp bröt ihop i början av denna vecka – ok kanske inte bröt ihop direkt men min kropp sa stopp tillslut. Haha och jag som hela tiden trodde att jag hade kontroll och lyssnade på kroppen, men det jag egentligen gjorde var att lyssna på mitt sinne som bara ville mer och mer. Jag har så mycket ork uppe i huvudet och ett så starkt driv av å springa och styrketräna men nu har jag lärt mig en läxa. Alhamdulillah det har dock inte varit så pass grovt att jag haft obehagliga kroppssmärtor, men jag har känt mjölksyra i hela kroppen under flera dagar och så fort jag började jogga lite lätt så kändes mina ben som spagetti. Det var där och då som jag förstod att något inte stod rätt till. Så nu har jag under flera dagar vilat upp mig och i morgon tänkte jag promenera till gymmet i vanlig ordning för ett lättare träningspass. Jag måste verkligen tygla mig denna gång lol och enbart köra små pass.
Nu kanske vissa av mina vänner tänker «Bint Dahabi, vad var det jag sa?» men jag är glad att det blev som det blev för hur annars skulle jag lära mig den allvarliga biten?
Jag har nästan mynta i allt nu för tiden eftersom det är så gott! Och nu när solen är framme så växer vår mynta som ogräs.









hahahah, jeg også trodde jeg hørte på kroppen min og ga den det den har behov for, men lærte motsatt forrige uke heheh. ikke relatert til fysisk aktivitet da, men hvor fort jeg kan «bounce back» og gjøre 193828192 ting etter to lange semestre med hardt arbeid. i need rest!
det er også produktivt. <33