«like what the holy ravioli have Bint Dahabi been up to?». I know, I know ladies.. det var inte igår det men jag behövde verkligen ta en paus och helt ärligt har jag inte ens haft suget till att blogga eller vara online någonstans förutom där jag tyvärr veeeerkligen behövs. Ibland vill jag inget annat än att avsocialisera mig från omvärlden och då menar jag från allt. Det är så jag funkar. Ensam.











Désolé (ledsen på franska) but a few things in life have been twisted up och vissa människor är som fågelbajs, de är överallt. Och då menar jag b.la politikerna och media propaganda. Vidrigt.
Som många av er vet så är jag knappt fysiskt social med att träffa vänner för att ”bara hänga”. Lol jag vet att mina väninnor ogillar mig för det, de vill ses varje vecka eller varje månad men jag vill inte det, sorry not sorry. Jag känner mig som en fullvuxen människa (snarare en nittioårig tantis) som bara fokuserar och prioriterar sig själv till fullo. It’s all about mi, mi and mi. Varje dag försöker jag att bli en bättre människa och kämpa mot mina mål med familjen vid min sida och vänner som bara är ett samtal ifrån. Jag kommer alltid att kämpa för min familj och vårt familjeband. Allt annat kommer och går and that’s fine.
Jag får ofta höra från folk jag känner och inte känner att jag är en social pingla och har lätt att öppna upp för nya människor vilket gör att människor känner sig välkomna i min närvaro. Mina väninnor och folk jag precis lärt känna vänder sig ofta till mig för råd och många tycker jag är en kvinnlig version av Dr Phil och andra säger att Oprah Winfrey är mitt mellannamn. Jag försöker att visa mycket stöd genom att ställa upp, erbjuda min fulla närvaro på ett FaceTime samtal eller genom att erbjuda hjälp på andra sätt. Tro eller icke men jag har ett stort kontaktnät med många bekanta och vänner, men det är en mycket liten cirkel som jag anser vara mina bästa vänner. Jag hoppas bara att jag visar det tillräckligt mycket.
En liten vlogg med naturligt ljud.
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Jag älskar mina vänner och jag hoppas att det KÄNNER av min vänskap och närhet även om det inte är fysiskt. Tycker sällan om att ses, eller har snarare ett ytterst litet behov utav det.
De som verkligen känner mig förstår (förhoppningsvis)
/Dali
Ja, eller hur! Man kan verkligen engagera sig på hundra olika sätt utan att ses rent fysiskt.
*btw ditt namn är SOCKERSÖTT 🧚🏻♀️
”The most important discovery true friends make is that they can grow separately without growing apart.” – Elisabeth Foley 💖
WOW…. this.. wow.. and thank you all the way from Sweden to your kind heart in Germany.