

Det är ok om du inte hann med allt du planerat idag. Det är ok om du känner att du halkar efter – kom ihåg att alla inte springer samma lopp. Vi har olika starter, olika arbetsbelastningar, olika vägar och olika mål. Du halkar inte efter, du är på din egen unika väg.
Det är ok. Du överlevde dagen, och det är det viktigaste. Det kommer en ny dag och du kan försöka igen. Fortsätt bara ta det stegvis så kommer allt att ordna sig.

Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.