Lite random men mitt bästa «rädda-livet-på-dig-själv tips» när du råkar bränna din sambusa eller när broccolisoppan ser ut som Shreks saliv eller dylikt – skriv då på en notislapp «glöm INTE att det är insidan som räknas <3»

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar