Kall apelsinjuice med fruktkött är världens mums eveeer efter ett långt bad. Det var länge sedan som jag utförde ett träningspass hemma men jag blev så taggad av å kolla på friidrotts-EM på tv:n. Så jag cyklade på vår träningscykel i cirka 40 minuter och därefter tränade jag ben, mage och armar. Svettigt och härligt! Numera är mitt ansikte lika lent som en bebisstjärt – det kan jag tacka min nya ansiktsrutin med Dermalogica. Tänkte göra ett eget blogginlägg om det vid ett annat tillfälle men nu tänkte jag i vart fall avrunda kvällen med en ny bok som jag påbörjat. Men först ska jag borsta tänderna.
Jag söker hela tiden efter inspiration i livet, till egen självutveckling och i att vara bra. Några som verkligen lyckas att ta fram mina bästa sidor är mina vänner. Jag är så glad över att jag har fina vänner med olika personligheter och med olika styrkor och från olika nationaliteter. Dessutom är det nog lika bra att vi inte ses varje dag, eftersom då skulle vi inte hinna sakna varandra och då skulle det bara kännas tråkigt att ses. Men NU ska jag borta tänderna, godnatt ladies!


