ты сомневаешься в себе, в то время как многие завидуют твоему потенциалу.

«Du tvivlar på dig själv medan många är avundsjuka på din potential»

Jag gillar att köpa från secondhand och vintage butiker för då kanske det inte är så många som har just dem grejerna eller plaggen. Men främst tycker jag att det är så unikt att ärva något fint från tidigare par eller tidigare familjer. Jag vet inte men det känns så speciellt.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon. Vaknade vid klockan 10 och åt frukost vid 10:30. I morse hade jag en romantiserad bild av att åka ner till centrum och handla lite färskost, skorpor, rökt kycklingpålägg och lite annat för att sedan smita in i Espresso house och smutta på en varm chai latte. Och det gjorde jag såklart. Sitter just nu i det fuktiga vädret och dricker varmt! Jag tycker att det är så viktigt att uppfylla ens önskemål även om de är få eller väldigt små önskningar – som att exempelvis promenera till PostNord för att frakta ett paket till sin syster på andra sidan jordklotet eller som mig: ta sig ut för lite fika. Asså återhämtning och vila är så viktigt tycker jag. Föresten så älskar jag att läsa era kommentarer på instagram då jag igår genuint ställde frågan hur ni återhämtar er och hur ni belönar er själva. Ni ger mig så mycket perspektiv och jag blir så glad av å läsa allt det kloka som ni skriver. Ville bara säga det. Uppskattar er ladies.

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar