annonslänkar
Okej, okej okej! Låt oss rikta uppmärksamheten till denna mackapär, så lite som 13 gram – ett underverk! Till å börja med så köpte jag denna peeling på rabatt då alla deras produkter har ett mycket dyrare utbud. Which make sense egentligen. Och jag som personligen inte har något stort beroende av å shoppa saker (alhamdulillah), så brukar jag istället unna mig något nytt och prisvärt till ansiktet, vilket jag gör gör varannan månad ungefär.

Nu har jag inte använt denna så länge (drygt fyra veckor kanske?) och jag använder den tillsammans med annan kvällsrutin. Mitt ansikte blir så lent, lika lent som en bebisstjärt och den rengör ansiktet på djupet. Tycker att alla mammor bör unna sig denna eftersom man känner sig överdrivet fräsch. And all the single ladies och alla andra kvinnor med olika titlar haha, ni hajar. Ah, happy I found this – thank u Diljara för tipset!


