Jag måste säga att ibland blir det faktiskt rejält kallt och dystert när solen försvinner bakom ett moln. Kan ni också tycka det? Som om typ all glädje bara dras med till någon mörk avgrund. Jag är nog lite less på snön och lite avis på min bästa vän som lever varma dagar i Kenya medan jag försöker å överleva mörkret i Sverige haha. Ja ja, nu tänker min bästa vän säkert «Tranquilo mi amor, efter regn kommer solsken» och det är så sant eftersom idag var det bara sol och blå himmel! Så så skönt. Men jag vill dock fortfarande ha Kenyas sol, så de så.
Nu har jag precis avslutat mina lektioner så damen tänkte spendera tid på att bli klar med examinationsuppgiften som hon behöver komplettera. Det svider, jag vet, ughh. Men vissa dagar är som sagt bara sämre än andra dagar men en sak måste ni ha klart för er. Om du har prövat allt och inget fungerar och det fortfarande går åt skogen, lita på den processen. Ibland faller saker sönder för att dra din uppmärksamhet till det som inte kan falla isär. Sug på den karamellen och ha det så trevligt! P.S ibland förstår jag själv inte på mina råd då mitt liv dalar. Jag behöver en terapeut. Kan man vara sin egen terapeut? Och ni måste smaka det här iskaffet! Finns att köpa på ICA, Willys, Hemköp mm.






Vad gör ni nu i helgen? Spenderar ni den själva eller tillsammans med andra? ELLER, vad vill ni helst göra?
May Allah brighten your days habibti 🌤
🌻🌈 aamin.. how kind dua.. wa iyyaki sunshine ☀️