Svenska: Det är åtminstone tanken
Jag har tänkt att börja med något som jag har valt att kalla för ”veckans fråga”. Tanken är att jag kommer varje vecka (eller varannan vecka beroende på ifall det ställs några frågor eller ej) välja ut en av era frågor för att sedan svara på frågan i ett inlägg. Dvs mer utförligt, förhoppningsvis. Det er tanken i hvert fall.




Vad inspirerar dig till dina enastående bilder/fotografier?
Hur gör du efter en stressig situation? Tips för att varva ner och ta kontroll igen.
Du är cool
:’) lol
Vad är vänskap för dig? Och när är det dags att släppa en vänskap?
Det høres gøy ut, jeg ser frem til å lære mer om dine tanker og refleksjoner. <3
🤍