Vill bara informera er om att det går att käka en hel tomat som om det vore en persika. AND I ZIPPY LOVE IT. Recept: odla tomater, vårda, ge kärlek och läs era böner. Skörda i slutet av augusti och i början på oktober. Klart.

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar