Mycket är jag, men jag är som sagt inte ensam. Det kanske är svårt att tro, men jag älskar att strosa runt i ett par dagar med mitt eget sällskap. Idag promenixade jag till gymmet och det var så skönt. Och jag lovar att bli bättre på det här med att vlogga, I promise, men just nu blir det en kort filmsnuttis. Äh, det för duga än så länge.. men nu skall gumman i vart fall laga middag och skicka en massa ljudfiler till mina väninnor under tiden jag lagar mat så ni får ha det så gött. Ses!

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Anonym 28 oktober 2024 16:01 at 16:01 - Svara

    Älskar älskar!

  2. Anonym 28 oktober 2024 16:02 at 16:02 - Svara

    ”Mycket är jag, men jag är som sagt inte ensam”. Absolutely fantastically put.