Mycket är jag, men jag är som sagt inte ensam. Det kanske är svårt att tro, men jag älskar att strosa runt i ett par dagar med mitt eget sällskap. Idag promenixade jag till gymmet och det var så skönt. Och jag lovar att bli bättre på det här med att vlogga, I promise, men just nu blir det en kort filmsnuttis. Äh, det för duga än så länge.. men nu skall gumman i vart fall laga middag och skicka en massa ljudfiler till mina väninnor under tiden jag lagar mat så ni får ha det så gött. Ses!
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Älskar älskar!
🥰
”Mycket är jag, men jag är som sagt inte ensam”. Absolutely fantastically put.
😌🥰