Vilken uppfattning får du av målningen? Vilka känslor kommer fram? (Bilden är tagen här ifrån.)

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. smwt 30 juli 2023 12:46 at 12:46 - Svara

    All stages in life are blessings. Tänker på att våra känslor ofta kan vara omtumlande och överväldigande men att i det stora hela faktiskt var värt att genomgå. O det är först efteråt man kan se vilken bana saker och ting rört sig mot. Basically lägga allt på display, självrannsaka och fundera över vad man genomgått o finna godheten i det 🌼