



Dyker in en snabbis och önskar er en underbar torsdag från ett 19 gradigt Kairaoun från vår by. Vi åt frukost på altanen, på baksidan av huset. Nu väntar jag på att utedasset ska bli ledigt, så att jag kan borsta tänderna och passa på att duscha lite snabbt nu när vädret bjussar på gott. Gud vad bra vi har det… alhamdulillah muschos. Kram!
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.