annonslänkar

1.HÄR / 2.HÄR / 3.HÄR / 4.HÄR / 5.HÄR / 6.HÄR
Jeg vet.. litt uvant, litt vakkert, litt rart. Jag förstår att vissa kan tycka att det här kanske låter, och ser, lite galet ut meeeen, jag VILL ha en uppstoppad uggla och jag har önskat mig en nu i flera år haha. Jag brukar kika då och då på olika annonser i hopp på att finna någon uppstoppad ugglis i god kvalité som inte kostar dryga 10 000 kronor från andra länder.. jag menar.. EN laxing är ändå ok men tio.. nje.. (btw ugglan på bilden är en Tornuggla).
Bortsett ifrån det så älskar jag ljus och alla ljuslyktor som ger en slags «vintage-old-school» känsla, och helst ska det vara ljuslyktor av mässing eftersom det ger en känsla av oljelampa med sin vackra utformning. Min mamma gav mig häromdan ett doftljus från WoodWick med en ljuvlig doft. Jag såg även att Lyko har bra utbud på WoodWicks doftljus så kika där.
