«Jag sitter ett par meter bakom Maqam Ibrahim på det blanka vita kakel golvet med min dagbok som jag köpte från Rusta strax innan vi reste. Det är varmt ute så jag sitter i skuggan med min mamma vid min sida och min kära far är några meter framför oss och ber vid männen. Det är hela 36 soliga grader ute men jag stannar fortfarande sittandes kvar här. Åtminstone en liten stund till. Jag vill inte gå till hotellet där kylan finns, det är för vacker för att lämna… jag vill inte lämna än och det vill inte mina föräldrar heller.»

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Ch- Nora- Hama 12 mars 2024 22:48 at 22:48 - Svara

    🩵💎🩵

  2. 13 mars 2024 14:24 at 14:24 - Svara

    Älskar må Allah acceptera vår och eran ibadah, glöm ej mig o dina systrar i dina duas💓

    • Bint Dahabi 15 mars 2024 21:23 at 21:23 - Svara

      🌹🌙 aamin, må Allah bevara er i allt gott och underlätta för varendaste en här inne i det som är svårt och påfrestande, aamin.