annonslänkar

Så fort värmen närmar sig blir jag sugen på en massa lime och citron i mitt dricksvatten, i min sallad och vid sidan av mitt snacks. I veckan bakade jag en jätte god, söt och syrlig men enkel lime paj som inte kräver en massa krångliga ingredienser. Själv promenerade jag till ICA för att köpa det som jag inte hade hemma. Jag använde mig utav Camilla Hamids recept som ni finner HÄR.

Förresten. Använder ni också er utav brickor när ni äter på ställen utöver köksbordet? Well jag har i vart fall börjat med det. Det är definitivt veckans höjdpunkt! Varför har ingen informerat mig om det förr? Det underlättar så att inga smulor hamnar på ställen jag inte vill att det ska hamna i. Min söta bricka köpte jag HÄR.

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. M.A 7 juli 2024 17:29 at 17:29 - Svara

    Jag relaterar inte till att vilja ha mer syra under värmen men älskar bakverk med citron/lime. Gott och så fin bricka♡. Självklart ska det vara Camillas recept!