Godmo..nej, det är förmiddag, eller? Men den är god. Jag sitter i skrivande stund på min bönematta och smuttar på mitt kaffe som består av 90% havremjölk, 8% kaffe och 2% kanel. Med andra ord, jag dricker inte mycket kaffe pga känslighet för koffein.

Hur gör man för att bli frukostsugen? Enkelt. Man gör den färgglad. Jag har aldrig varit ett fan av frullisar, och jag är sällan vrålhungrig på morgonen. Men men. Ok, tisdag. Veckan springer på. Idag har jag som helst ingen plan på vad jag ska göra än att arbeta på vissa uppgifter och förbereda inför ikväll. Jag får lite stress över att sommaren kanske snart är över. Det har varit moln och regn i princip hela veckan men förhoppningsvis vänder det sig. Jag har liksom en bränna att jobba på så jag hoppas på lite värme de kommande dagarna. Vad gör ni i sommar? Någon som kanske reser? I så fall vart?

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. smwt 10 juli 2024 12:21 at 12:21 - Svara

    redan rest o längtar bort igen 🫠 älskar glaset med lock+sugrör!! vart är det ifrån?