I min skål: keso, blåbär, linfrön och honung.



Jag har en hemtenta andra veckan i början på tjugotjugofem, och det är lika bra att jag börjar plugga redan nu med detsamma känner jag. Alltså jag är så trött på att skriva omprov, och jag är så trött på att halka efter mina klasskamrater, och jag är SÅ ÄRTANS TRÖTT på att vara långt ifrån min dröm till att bli psykolog. Helt ärligt så vet jag inte ens ifall jag någonsin kommer att bli en psykolog… mhmm, det jag skulle behöva just nu är typ en tryckspark i baken, en rejäl örfil och en axel att gråta på. Haha jag älskar att tycka synd om mig själv för det är ingen annan som kommer att göra det åt mig, ha!
Asså utbildningsformen är så ärtans svår. Dessutom har jag tappat gnistan till bloggandet. Alla mina kreativa idéer är som bortblåsta, men! Något som jag å andra sidan älskar är att gå tillbaka till mina gamla blogginlägg och läsa de. Ett inlägg som jag verkligen älskar är det här blogginlägget.

Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Fattar att det är jobbigt med omtentor. Stressen av att skriva indelar av en tenta samtidigt fokusera på näst kommande kurs. Det är sjukt jobbigt. Känslan av att ”misslyckas” tar på energin och krafterna. Mina öron finns för dig att gråta vid 💋
Våra telefonsamtal är de bästa 🤞🏻🥺🧚🏻♀️ tacksam för dig. 🩵