Efter ett hårt träningspass äter jag gärna gårdagens matrester, en avokado, ett ägg och dricker mitt keratin vatten. Sedan vill jag inget annat göra än att såsa i soffan och läsa min bok med kaminen påslagen. Förresten! Har ni sett elpriserna? Igår var det strutsdyrt, alltså STRUTSDYRT och jag försökte varna mina väninnor på WhatsApp i förväg och få de att läsa mitt senaste blogginlägg om vad man kan, eller snarare BÖR tänka på nu under vintern när det blir både kallt och dyrt med elpriserna. Ni finner det blogginlägget HÄR ifall ni inte läst det ännu. Och skicka det vidare till din väninna som har det knapert med ekonomin eller som bara behöver få tips denna vintern!


Idag blev det lite annorlunda än vanligt – gumman bröt sin fasta i gymmet med en shake fylld med proteinpulver, keratin, kakao, kaffe, malen kanel, och havremjölk. Jag har varit riktigt duktig denna vecka och tränat alla vardagar, fem gånger i veckan med två dagars vila. En fråga to all my muslim-ladies: har ni tagit igen era fastedagar från Ramadan tjugotjugofyra? Jag började fasta redan igår. Det är så skönt med spirituell fasta samtidigt som kroppen träder in i en detox.


De vitaminer jag tar är: D-vitamin, Magnesium, Duroferon, Zink och Core vitamins (träning). Vilka tar ni och varför?
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.