


Hallihallå från soffan! Jag har haft på mig det här setet från Arket hela denna vecka utan att byta outfit och jag älskar det. Jag älskar i princip allt från Arket trots att de inte har godkänt min ansökan till ett samarbete haha. Men jag förstår att stora företag som Arket nog enbart vill ha samarbetspartners med flera tusen följare., but hey! Jag är så oerhört tacksam över varenda kvinnlig-själ där ute som frivilligt följer mig på instagram och som läser min blogg – trots att vissa av er beundrar mig på avstånd utan att visa eller nämna det till mig haha. Thank u muschos for all the support.
Det är måndag kväll när ni ser det här inlägget men jag skrev detta redan i morse liggandes i soffan i syrrans lägenhet. Hon har åkt ner till England till sin väninna och lär vara där i några dagar till. Det har isch stormat hela natten men jag gillar den här typen av vindar. Träden som talar och löv som flyger runt i cirklar tills de landar på något udda ställe. Vår bakgård är säkerligen full med löv trots att jag krattade för några dagar sedan. Höstmys sägs det, vad säger ni själva? Tycker ni om hösten? Jag känner lite pirr och någon slags känsla av «ut med det gamla och in med det nya». Alla som känner mig vet att jag älskar aaaalla årstider. Och vet ni vad som är ännu bättre? Jag uppskattar den egenskapen hos mig. Jag kan liksom följa med familj och vänner vart som helst. Allt från en varm smältande savann till en glaciär iskall antarktisk – så iskallt att fingrarna nästan håller på att trilla av. Men jag klarar det! Hemligheten är bara att klä sig efter väder, precis som alla fröknar och förskolelärare säger, eller hur Sonya?
Jag har åkt pendel, och läst böcker, allt från Koranen till 60-tals romantik och engelsk dramabok. Jag har köpt mjölk på ICA och två små godispåsar. Jag har tänt ljus i vardagsrummet, kollat på Robinson och gränslandet, tagit ut ljusslingor och pyntat våra fönster, lyssnat på podd och på en föreläsning om sömn, OCH mitt morgonkaffe har nog aldrig smakat godare. Nu är det kväll igen och jag ska äta lakrits godis (döskallar) och klunka i mig egen gjord glögg! Nej skit jag glömde fota men det får jag göra någon annan gång. Mobilen ligger på laddning (bloggar från laptopen) så jag kan tyvärr inte visa er men gött har jag det och det är vad som räknas. Hej på er!



Och kom ihåg: YOU decide the energy you let in.
Denna blogg riktar sig enbart till kvinnor som målgrupp.
Så kul att se att mitt namn nämns på din blogg!! Tur att jag tittar in lite då och då :)))
😘 soliga Sonya! 🌞