annonslänkar

Ingenting är för evigt. Men det fina med handskrivna brev är att de är så personliga på något vis. Jag menar, först är det ett tomt ark och i nästa ögonblick är det en massa text som får magen att pirra och kinderna att rodna av förundran. Ett plus i kanten ifall de har ett fint motiv, som exempelvis Aminah Eleonoras kort har. Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på alla brev jag bevarat i min tagine som står i mitt sovrum som en prydnad.

Just nu är det 25% rea på alla dessa kort och 50% rea på alla posters – klicka på bilderna ifall du vill köpa hem likadana kort som mig.

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. smwt 4 maj 2024 14:52 at 14:52 - Svara

    så gulliga kort <3

    • Bint Dahabi 4 maj 2024 17:20 at 17:20 - Svara

      Men hallihallå! Och vart har din blogg tagit vägen unga dam? Har försökt att gå in på den i veckor..

      • smwt 13 maj 2024 16:51 at 16:51 - Svara

        den är fortf kvar sis 😭

        • Bint Dahabi 13 maj 2024 17:13 at 17:13 - Svara

          Wat du skojar, länka! Jag kan ej komma in på den ☹️

          • Anonym 16 maj 2024 10:56 at 10:56 - Svara

            kolla din mejl/skräppost!