annonslänkar



Ingenting är för evigt. Men det fina med handskrivna brev är att de är så personliga på något vis. Jag menar, först är det ett tomt ark och i nästa ögonblick är det en massa text som får magen att pirra och kinderna att rodna av förundran. Ett plus i kanten ifall de har ett fint motiv, som exempelvis Aminah Eleonoras kort har. Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på alla brev jag bevarat i min tagine som står i mitt sovrum som en prydnad.


Just nu är det 25% rea på alla dessa kort och 50% rea på alla posters – klicka på bilderna ifall du vill köpa hem likadana kort som mig.
så gulliga kort <3
Men hallihallå! Och vart har din blogg tagit vägen unga dam? Har försökt att gå in på den i veckor..
den är fortf kvar sis 😭
Wat du skojar, länka! Jag kan ej komma in på den ☹️
kolla din mejl/skräppost!
Okidoki! Skall göra det nu!