Så var mitt liv åter på hal is. Nåväl. Lika bra att ta tag i det, jag menar… ingen annan kommer knappast att göra det åt mig. Jag behöver ännu en gång krypa in i min håla avskilt från omvärlden och bara fokusera på mig. Vara självisk. Ingen instagram, inget tjohej, bara mig. Men jag kommer kika in på bloggen med jämna mellanrum eftersom jag älskar min blogg. Jag älskar mitt bloggande. Jag älskar mina texter utan egentligen sammanhang, som detta inlägg jag skriver nu haha. Jag älskar att skriva och låta fingrarna dansa fritt på tangenterna. Jag måste bara få ordning på allt annat först innan jag bokar in mig själv på träffar med vänner som bor en bit ifrån. Min vänner som bor på andra sidan börjar att bli arga på mig. Riktigt arga. De håller på att tappa tålamodet. Arga över att jag träffar mina grannar Simone, Daniella och Nicole men inte dom. Jag förstår deras känsla men det är lättare för mig att ses på en snabb fika på altanen eller promenera runt mitt område än att ta pendeln och buss. Så just nu blir våra relationer tyvärr lite lidande. Men jag lovar, jag kommer träffa er och snart kommer jag leva upp ordentligt. Jag ska bara få ordning på allt annat som sagt.

Nej hörni, jag känner att jag inte riktigt orkar fördjupa mig i mina egna tankar och avslutar därför inlägget nu. Jag har precis ätit lunch (mors ärtsoppa – super gott!) och kommer somna vilken sekund som helst om jag fortsätter att ligga på soffan. Nu ska gumman sätta sig upp och skriva klart sitt arbete inom miljöpsykologi. Adjö på er!

Pss, sluta inte att kommentera, jag älskar att få era kommentarer här!

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Ett O 12 augusti 2024 21:18 at 21:18 - Svara

    Älskar läsa på din blogg..du är duktig på att skriva. Sluta aldrig ❤️
    Jag önskar dig all lycka 🤗

  2. San 13 augusti 2024 02:04 at 02:04 - Svara

    Gör din grej. Those who get it will get it ❤️❤️‍🔥