Saffranskladdkaka är så underskattat. Utgick ifrån Camillas recept som ni finner här. Jag lät den dock svalna ett bra tag. Äter ni er kladdkaka varm eller kall? Det är så gott med grädde också, så snåla ej.

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar

  1. Beundrande stalker 28 december 2022 00:34 at 00:34 - Svara

    Mums! Nu gjorde du mig så sötsugen, Allahumma baarik laki. Men du, jag vet att du är så duktig på Quran tabarakallah (hemlig stalker), vill du inte dela av din resa med Quran och dina rosor och taggar på den resan? Tror den skulle komma till stor nytta!

    • bintdahabi 29 december 2022 15:28 at 15:28 - Svara

      <3 haha ''beundrande stalker'', tack för din kommentar. Problemet med frågor kring min Qur'an resa är att jag inte riktigt vet hur jag skall svara på dem frågorna. Det är en resa som jag aldrig lär bli klar med. Jag kan liksom inte sätta mig ned och presentera den resan i en skala på A till Ö. Jag tror inte heller att jag någonsin kommer känna mig riktigt klar med den resan. Men det är en resa som jag hoppas på att andra också kan färdas på och få känna på, ur deras individuella perspektiv.

  2. Anonym 28 december 2022 20:12 at 20:12 - Svara

    Helt klart varm! Den ska smälta i munnen 😋

    • bintdahabi 29 december 2022 15:11 at 15:11 - Svara

      Haha men, hur gör du med grädden då? Blir den liksom inte rinnig av värmen? 😮

      • Anonym 29 december 2022 18:44 at 18:44 - Svara

        Hahahaha brukar inte ha grädde😅

  3. Sofia 29 december 2022 13:00 at 13:00 - Svara

    Tycker den ska vara kall! Typ kladdig men ändå kompakt. Så mysiga bilder Allahumma baarik.

  4. Manora 29 december 2022 16:23 at 16:23 - Svara

    Saffranskladdkakan är sååå god!! Föredrar att låta den svalna i kylen over night men sen värmer jag den en aning innan jag ska äta den. Gillar ej grädde though så ingen grädde som förstörs när kakan värms <3

  5. Mona 30 december 2022 00:16 at 00:16 - Svara

    Varm med glass 🍦 och kall med grädde ✨