Saffranskladdkaka är så underskattat. Utgick ifrån Camillas recept som ni finner här. Jag lät den dock svalna ett bra tag. Äter ni er kladdkaka varm eller kall? Det är så gott med grädde också, så snåla ej.



Saffranskladdkaka är så underskattat. Utgick ifrån Camillas recept som ni finner här. Jag lät den dock svalna ett bra tag. Äter ni er kladdkaka varm eller kall? Det är så gott med grädde också, så snåla ej.



Mums! Nu gjorde du mig så sötsugen, Allahumma baarik laki. Men du, jag vet att du är så duktig på Quran tabarakallah (hemlig stalker), vill du inte dela av din resa med Quran och dina rosor och taggar på den resan? Tror den skulle komma till stor nytta!
<3 haha ''beundrande stalker'', tack för din kommentar. Problemet med frågor kring min Qur'an resa är att jag inte riktigt vet hur jag skall svara på dem frågorna. Det är en resa som jag aldrig lär bli klar med. Jag kan liksom inte sätta mig ned och presentera den resan i en skala på A till Ö. Jag tror inte heller att jag någonsin kommer känna mig riktigt klar med den resan. Men det är en resa som jag hoppas på att andra också kan färdas på och få känna på, ur deras individuella perspektiv.
Helt klart varm! Den ska smälta i munnen 😋
Haha men, hur gör du med grädden då? Blir den liksom inte rinnig av värmen? 😮
Hahahaha brukar inte ha grädde😅
Tycker den ska vara kall! Typ kladdig men ändå kompakt. Så mysiga bilder Allahumma baarik.
🙂 TACK!!
Saffranskladdkakan är sååå god!! Föredrar att låta den svalna i kylen over night men sen värmer jag den en aning innan jag ska äta den. Gillar ej grädde though så ingen grädde som förstörs när kakan värms <3
Varm med glass 🍦 och kall med grädde ✨