Dagar med regnväder får mig till att slappna av. Jag blir så sugen på att spendera timmar på att läsa bok (fysisk bok såklart) för att koppla mig bort ifrån mobiltelefonen, paddan och datorn samtidigt som jag hör regndroppar nudda fönsterbrädan. Och på kvällarna vill jag inget annat än att kolla på Disney filmer och äta nötter eller det som finns kvar i skafferiet.
Idag har jag i vart fall tränat på Fitness24seven, och de har kvinnogym för er damer som inte riktigt har koll. Jag älskar faktiskt den möjligheten. Sedan är det lite tråkigt att kvinnogymmet är så litet i jämförelse med det allmänna gymmet. Kvinnogymmet borde ju vara större byggt med tanke på att det är fullt med kvinnor där vissa dagar. Som tur tränar jag inte vid dem tiderna då det blir fullt men ändå. Jag vill ju kunna röra mig fritt liksom och pendla från en tid till en annan. Ahh, aja, det är så mycket som händer just nu i världen så jag känner inte för att klaga över en sådan fnuttis grej liksom. Är tacksam för det jag har och inte har.
Har ni föresten röjt undan alla sommarplagg och tagit ut alla vinterplagg? Jag har inte gjort det ännu då det har varit långt ner i min prioriteringslista men det ska jag försöka att få till innan veckans slut. Jag föredrar långa stickade och virkade polotröjor och koftor nu till hösten. Teddy fleecetröjor är även så mysiga att ha men tänk att virka sina alldeles egna höstkläder, vilken grej hörni! Ge mig tips på era bästa YouTube klipp i virkning så kanske jag prövar å virka något ni tipsar om.












Assalamu alaykum!
Tycker det är lite ingenuint av dig att du inte besvarar eller väljer att publicera alla kommentarer du får. Det är som att du väljer publicera kommentarer som passar dig och din referensram men det som inte passar in ska inte publiceras och besvaras. Och jag syftar inte då på kritiska eller elaka kommentarer utan ifrågeställande kommentarer. Känner då att dina val av publikationer inte är genuina och speglar sanningen utan att du försöker bygga upp La la land på dina sociala medier. Vilket är lite oroväckande helt ärligt.