Idag var det en sådan morgon där jag valde att skippa min morgonträning för att få extra sovmorgon. Det är ok att avvika från schemat ibland, det gör dig inte till en dålig människa. Det gör dig snarare mänsklig med känslor och behov.

En sak är i vart fall säkert. Frukosten var dunder, alhamdulillah muschos. Ni måste bara testa receptet med havre (det som jag la upp igår kväll här på bloggen). Nu på morgonen tillsatte jag ca 1-2 matsked nybryggt kaffe i burken med havre, och det gjorde susen för smaken – med andra ord det smakade otroligt otroligt gott! Nästan som chokladboll.

Idag har jag tänkt att plugga (ta igen de inspelningar som jag ännu ej lyssnat på) samt hjälpa pappa med ett dokument, och alldeles snart (nu när frukosten har smält i magen) så tänkte jag cykla på vår träningscykel och göra styrkeövningar för magen i ca 1/2 timmar. Det är i vart fall planen för idag. Idag behöver jag dessutom inte laga middag eftersom vi har fina rester från gårdagens. Vad gör ni idag?

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar