11:31

Jag har packat in mig ordentligt i långa varma ullbyxor, stickad kofta och min fluffiga morgonrock. Det är kallt och jag vill inte frysa. Vi har ännu inte satt på gasolkaminen. Det är lite för tidigt för det. Förresten, jag vill passa på å tipsa er om ett gammal blogginlägg nu när kylan smyger fram – klicka HÄR.

Girlie to girlie 🎀

Lämna en kommentar